U okviru programa trajne formacije mladih svećenika i đakona Požeške biskupije a u organizaciji Katehetskog ureda, 6. svibnja u prostorima biskupijskog Odgojno-obrazovnog centra u Požegi održan je formativni susret mladih svećenika i đakona te drugih svećenika koji predaju vjeronauk u školi pod nazivom „Osnovne nastavničke kompetencije u planiranju i vrednovanju nastavnog procesa“. Svećenici i đakoni najprije su zajedno s biskupom Antunom Škvorčevićem u kapeli Centra izmolili Treći čas. Potom ih je biskup Antun pozdravio, spomenuvši da se nalazimo u uskrsnom vremenu tijekom kojega u liturgiji Crkve odzvanja istina da je Jedan pobijedio smrt, i da je u njemu ostvarena i naša pobjeda. Podsjetio ih je na veliki privilegij što im je kao svećenicima prvima povjerena ta vijest nad vijestima, da najprije oni sami od nje žive a onda da je drugima navješćuju i za nju svjedoče, te im je čestitao uskrsno otajstvo koje slavimo. Zahvalio im je za sve što nastoje činiti u različitim okolnostima, s nemalim poteškoćama, oslonjeni na snagu Isusove pobjede nad smrću, kojoj su povjerovali i kojoj služe.
Osvrnuvši se na ulomak kratkog čitanja iz Knjige Otkrivenja naviještenog u molitvi Trećeg časa, biskup je potaknuo svećenike da i oni s apostolom Ivanom u vjeri gledaju i slušaju Sina Čovječjega, Prvog i Posljednjeg i Živog koji ima ključe Smrti i Podzemlja. Pozvao ih je da se s obnovljenim žarom oduševe za tu središnju istinu vjere za koju su založili sav svoj svećenički život. Ustvrdivši da se Isusova pobjeda nad smrću nije rodila iz nečega laganoga, lagodnog i površnog, nego kroz muku i smrt, biskup je podsjetio svećenike da se, dok pate i trpe u različitim situacijama svog života, u njima ostvaruje Kristovo vazmeno otajstvo.
Podsjetivši na njihovo nedavno sudjelovanje u Drugom biskupijskom hodočašću u Poljsku »Putovima sv. Ivana Pavla II.«, biskup je izrazio uvjerenje da su unatoč podnesenim naporima i tegobama puta sretni što su, slijedeći tragove po kojima je Utemeljitelj Požeške biskupije rastao u svetosti, i oni porasli u svom svećeništvu. Kazao je da im mjesečni susreti trajne formacije žele pomoći da se njihovo svećeništvo ne ohladi i ne umrtvi, nego održava budnim u nastojanju oko njihova rasta u ljubavi prema Bogu i bližnjemu. Pozdravio je zatim Vesnu Hodak i Ljiljanu Ivanković, vjeroučiteljice savjetnice u zvanju, te im je zahvalio za spremnost pomoći svećenicima da oduševljeno djeluju u svojoj vjeroučiteljskoj službi, te da njihov rad s djecom i mladima, kao i s njihovim roditeljima, kroz vjeronauk u školi i župnu katehezu, bude stručan i metodičan po najsuvremenijim pedagoškim i psihološkim standardima, a u isto vrijeme u skladu s važećim zakonskim propisima u javnim školama Republike Hrvatske. Poručio je svećenicima da su njihova vlastita vjerska izgrađenost i duhovni rast najvažnija i najučinkovitija metoda koju trebaju usvojiti, te im u tom smislu poželio puno uspjeha i radosti u evangelizacijskom poslanju koje vrše putem vjeronauka u školi i župne kateheze.
Potom je vjeroučiteljica Hodak održala izlaganje „Planiranje nastavnog procesa“ na koje se izlaganjem „Vrednovanje u vjeronaučnom procesu“ nadovezala vjeroučiteljica Ivanković. Oba izlaganja imala su za cilj pomoći svećenicima vjeroučiteljima u osmišljavanju nastavnog sata polazeći od cilja i ishoda učenja za pojedinu nastavnu jedinicu pa sve do izbora metodičkog sustava koji određuje tijek odnosno pojedine faze nastavnog sata. Jednako tako, vjeroučiteljice su svećenicima kroz konkretne primjere približile pojmove praćenje i vrednovanje vjeronaučnog procesa te ocjenjivanje pojedine komponente unutar vjeronaučnog sata kako bi mogli sami sebe provjeriti u svojem vjeroučiteljskom radu u školi.
U drugom dijelu susreta, svećenici su podijeljeni u radne skupine te su na temelju konkretne nastavne jedinice koja im je bila zadana i uz pomoć vjeronaučnog udžbenika za neke razrede osnovne škole, samostalno osmišljavali pojedine komponente nastavnog sata, polazeći uvijek od cilja i ishoda učenja. Vjeroučiteljice su ih tijekom rada u grupama usmjeravale te ukazivale na važnost mjerljivosti cilja i ishoda kao i realnu rasporedbu faza sata s obzirom na metodički sustav koji su za svoju nastavnu jedinicu izabrali i uzrast kojem žele približiti određeni vjeronaučni sadržaj. Kroz iznošenje rezultata rada u grupama sa zadacima koje su imali svećenici su se uz vodstvo vjeroučiteljica međusobno nadopunjavali i korigirali te na taj način stjecali praktične vještine u osmišljavanju nastavnog sata. Susret formacije završio je kratkom marijanskom pobožnošću te objedom u Domu pape Ivana Pavla II.