Na svetkovinu Svih Svetih, 1. studenog požeški biskup Antun Škvorčević predvodio je središnje euharistijsko slavlje na požeškom groblju Sv. Ilije u zajedništvu sa svećenicima iz požeških župa i iz središnjih biskupijskih ustanova.
Biskup je započeo homiliju spomenuvši kako mu je nedavno jedan prijatelj e-mailom poslao određene tekstove o svetkovini Svih Svetih pod naslovom „Svi Sve“, gdje su očito u riječi sveti nestala dva posljednja slova. Ustvrdio je kako mu je navedena pogreška dala povoda da pod posebnim vidikom razmišlja o svetima. Istaknuo je da Isus u naviještenom evanđeoskom ulomku neka stanja našeg ljudskog života – siromaštvo, žalost, nepravdu, progonstvo i slične nevolje – koja mi smatramo nesretnima, naziva blaženima. Kazao je da nas je Gospodin time htio podsjetiti kako se u negativnostima našeg postojanja kriju neke dimenzije nama neuhvatljive a Bogu važne, te on voli ono što mi nastojimo izbjeći. To su životne nedorečenosti i praznine, stanja otvorenosti koja traže nekoga tko je moćan dovršiti ih i ispuniti. Svjedoci smo da su politička, vojna, gospodarska i druga ljudska nastojanja u odnosu prema siromašnima, žalosnima, obespravljenima, progonjenima nezainteresirana jer ne doprinose njihovu uspjehu te ona zato s takvima niti ne računaju. Međutim, Bog upravo s takvima računa, ustvrdio je biskup. Razlog tome je što spomenute kategorije ljudi imaju veliku osjetljivost duha za ono što u njima još nije dovršeno i ostvareno, te se otvaraju Bogu da on u njima djeluje i na svoj ih božanski način usavrši. Bogu, naime, nije svejedno što smo nedovršena, prolazna i smrtna bića, te nam je u Isusu Kristu posvjedočio koliko mu je stalo do toga da nas privede k punini našeg postojanja, naglasio je biskup.
O toj punini govori nam sv. Ivan u ulomku prvog čitanja iz Knjige otkrivenja. Promatrajući svijet iz stanja Božje dovršenosti povijesti, u neizmjernom mnoštvu okupljenu oko žrtvovanog Jaganjca, sveti pisac nam prikazuje da je Isus Kristu premostio svu našu ljudsku nedovršenost, prazninu, a najveća je među njima smrt. Bog nas ni u jednom stanju naše ljudske nedovršenosti, udaljenosti i priznane nije prepustio nama samima da u njima propadnemo, nego je u Sinu svome Isusu Kristu ušao u njih i po svojoj ljubavi preobrazio ih u stanja u kojima je ostvareno njegovo božansko „sve“, punina njegove prisutnosti, ustvrdio je biskup. Naglasio je da su sveci u svojim prolaznim i nedorečenim životima otvarali prostore Božjoj prisutnosti i punini, te nisu ostali zarobljeni u svoju ljudsku nemoć, nego su postali bića u kojima je Bog u svojoj moćnoj ljubavi ostvario sve ono što je s njima naumio. Oni su svjedoci i djelo Kristove moćne ljubavi s križa, koja u nama popunjava sve razdaljine između nas i života, i koja nas tako duboko sjedinjuje s Bogom da postajemo dionicima samoga njegova božanskog života. Biskup je kazao kako se nalazimo pred velikim izazovom hoće li to Božje „sve“ doprijeti do našega „malo“, a napose do naše praznine koja se zove smrt, ili ćemo ostati nedovršena bića.
Poručio je sudionicima slavlja da su se okupili na groblju kako bi se podsjetili da je i svakome od njih u Isusu Kristu otvorena najveća šansa, biti dionikom pobjede života nad smrću te da bi molitvom na grobovima svojih preminulih Isusovom blizinom premostili razdaljinu između njih i pokojnika. Pozvao ih je neka se obnove u vjeri da je Isus Krist moćan u nama i u našim preminulima ostvariti ono što je Božja svemoćna ljubav za nas oduvijek naumila, a sv. Ivan prikazao u veličanstvenoj slici neizmjernog mnoštva sjedinjena s Bogom krvlju Jaganjčevom, da Bog bude »sve u svima“, kako veli apostol Pavao. Ustvrdio je da je Bog kao naše „sve“ za kojim čeznemo cijelim svojim bićem jedina istinska nada u suvremenoj civilizaciji, koja mnogo obećava a malo može ostvariti, ostajući među ostalim nemoćna i pred trenutačnom opasnošću koronavirusa, a u konačnici pred smrću.