U predvečerje blagdana Rođenja BDM, 7. rujna, tradicionalno se hodočastilo na Gospino Polje (kod Bilog Briga) u župi Vrbova. Bila je to ujedno euharistijska postaja Novokapelačkog dekanata u pripravi za Treći biskupijski euharistijski kongres. Među brojnim Marijinim štovateljima bili su i hodočasnici pješaci iz župa Mačkovac, Nova Gradiška-Kraljica Svete Krunice, Štivica, Rešetari, Staro Petrovo Selo i Nova Kapela. Misno slavlje predvodio je generalni vikar Požeške biskupije Josip Krpeljević. S njim su koncelebrirali Goran Mitrović, dekan Novokapelačkog dekanata i Stjepan Bakarić, vrbovački župnik.
U homiliji je vikar Krpeljević na temelju evanđeoskog ulomka o Isusovom rodoslovlju naglasio čudesnost svakoga ljudskog života, a osobito čudesnost Isusovog utjelovljenja rođenjem od Djevice Marije. Rekao je da je Bog za taj događaj pripremao Mariju i Josipa da Isusu pruže dom i obitelj. Podsjetio je hodočasnike kako se i euharistijskom postajom Novokapelačkog dekanata na Gospinom polju pripravljaju za Treći biskupijski euharistijski kongres. Pripravljajući se za taj veliki događaj, razmišljamo o najvećoj tajni naše kršćanske vjere – euharistiji. Kazao je kako i pripadnici drugih religija njeguju molitvu, asketske vježbe, post, hodočašća, čitaju svete knjige i sl., ali jedino kršćani katolici i pravoslavci slave euharistiju u kojoj primaju tijelo Kristovo. Naglasio je kako tijelom Kristovim nazivamo tri stvarnosti: fizičko tijelo Kristovo koje je Marija rodila, koje je iz ljubavi za nas žrtvovano na križu, umrlo, uskrsnulo i uzašlo na nebo, zatim otajstveno Tijelo Kristovo – Crkva, kojemu je Krist glava, a svi krštenici udovi, i euharistijsko tijelo Kristovo, odnosno sveta hostija koju u pričesti blagujemo. U svemu tome je, rekao je slavitelj, Marija je najtješnje povezana sa sve tri stvarnosti Tijela Kristova. Kod prvog je to fizička povezanost, kod drugog, kada je Isus s križa daje za Majku apostolu Ivanu, a time svima nama, ona postaje Majka Crkve i naša duhovna Majka. Papa Ivan Pavao II, utemeljitelj Požeške biskupije, kazao je Krpeljević, bio je veliki Marijin štovatelj, što je vidljivo iz njegova papinskog gesla »Sav tvoj«, kao i iz tekstova posvećenih Mariji na koncu mnogih njegovih dokumenata. U jednom od njih sveti Papa nazvao je Mariju »euharistijskom ženom«. Kao što je Marija u navještenju svojim »fiat« prihvatila biti majkom utjelovljenog Sina Božjega, tako i mi u svetoj misi primajući pričest kazujemo svoj »amen«, i izražavamo vjeru u otajstvo presvete euharistije. Zato se oni, koji časte Mariju, redovito i rado okupljaju na svetim misama, gdje im Marija priprema euharistijski stol, i gdje kroz svetu pričest bivaju preobraženi i postaju poput nje euharistijski ljudi, zaključio je vikar Krpeljević.
Nakon mise slijedila je procesija s Gospinim kipom i svijećama, a zatim su hodočasnici iskazali počast Isusu Kristu u Presvetom oltarskom sakramentu koji im je bio izložen na klanjanje.